Často kladené otázky
Co dělat když mi při objednávání selže platba online kartou?
Jsou 2 možnosti, vytvořte si novou objednávku a platbu zrealizujte v rámci ní nebo nás kontaktujte mailem, bude vám vygenerován nový platební odkaz.
Co mám dělat, pokud mám zájem o momentálně vyprodán zboží?
Produkty se snažíme doplňovat pravidelně, v závislosti na aktuální situace. Při recyklovaných tričkovlnách vám však neumíme zaručit, že konkrétní odstín je ještě dostupný u dodavatele, protože odstíny se pravidelně mění. V tomto případě nás prosím kontaktujte mailem na info@pastels.cz a my se vynasnažíme abychom vám vyhověli.
Proč se někdy neshoduje barevný odstín produktů?
I přesto, že se snažíme jak víme, a většina našich produktů je focena profesionálně, občas se stane (hlavně při recyklované tričkovlne) že přesný odstín nelze zachytit. Proto vás chceme poprosit, pro svůj projekt si objednejte dostatečné množství příze, protože další várka se může barevně lišit.
Kdy mi přijde zboží?
Zboží, které je skladem expedujeme v pracovní dny, momentální doba dodání je 3-5 pracovních dnů.
Přišel mi nesprávný nebo poškozený produkt, něco mi v balíku chybělo. Co mám dělat?
V takovém případě nás prosím okamžitě kontaktujte mailem info@pastels.cz, vaši reklamaci se budeme snažit vyřešit co nejdříve.
Máte kamennou prodejnu?
Ne, Pastels je internetový obchod.
Mohu si zásilku převzít osobně?
Bohužel tato možnost u nás není.